Rabu, 26 Mei 2010

PAS MEMBELA ATAU MENGKHIANATI ISLAM ?

PAS haramkan Islam Hadhari kemudian bersubahat meluluskan Gereja Terbesar di Asia !!!


PAS melabelkan diri sebagai Parti Islam yang memperjuangkan Agama Islam.Parti syurga untuk ahlinya, Betul ke? Selama ini PAS mendakwa UMNO menolak Islam dan tidak Islamik.Betul ke? Jawapannya siapa yang mengkhianati Islam? Kalau bukan PAS ! Biar kita bongkar pengkhianatan PAS !!!
Mula-mula Hasan Ali ( PAS ) mengharamkan Islam Hadhari tanpa sebab munasabah, hanya kerana Islam Hadhari UMNO yang buat.Setahu saya 10 prinsip dalam Islam Hadhari lengkap dengan Rukun Islam dan Rukun Iman.Kalau haramkan Islam Hadhari sama dengan haramkan Islam itu sendiri.Apa hukum Hasan Ali buat macam nie !!!
Kemudian PAS dengan Pakatan Pembangkang ( PR ) luluskan akta pembinaan rumah ibadat tanpa had.Apa motif sebenar PAS? Hasilnya Calvary Convention Centre ( CCC ) gereja yang terbesar di Asia telah dibina di Petaling Jaya berhampiran Bukit Jalil sekarang ini.Siapa yang nak bertanggungjawab? PAS HARAMKAN ISLAM HADHARI KEMUDIAN LULUSKAN GEREJA TERBESAR DI ASIA ! Hai ! Pemimpin dan ahli PAS kena jawab di dunia sebelum kena soal di akhirat.
Kononnya itu hak kebebasan beragama semua bangsa di Malaysia.Jadi Kristian boleh bina gereja ikut suka hati dan di mana-mana pun.Bila 5 EXCO Selangor beragama Kristian maka pentadbiran Selangor pun di Kristiankan.Sekarang ni paderi pun dapat elaun sama dengan imam.Peruntukan sama dengan peruntukan agama Islam.PAS kena jawab !
PAS benarkan pula penggunaan nama Allah dalam kitab Bible atau gereja untuk Kristian.Katanya biar nama Allah digunakan semua bangsa dan agama.Khalid Samad dan Zulkefly Ahmad pun setuju dan menyokong usul di Parlimen.Siapa yang ajar PAS jadi macam nie? PAS kena jawab !! Nasib generasi akan datang jangan dimusnahkan !!!
Khalid Ibrahim pun sudah mula masuk kuil, lepas nie makin berkembanglah kuil dan tokong di negeri Selangor.Apa pendirian PAS? Hak sama rata semua kaum?
Nizar pun dah dibolehkan oleh Nik Aziz pegang lilin untuk upacara solidarity.Adat orang Kristian menghormati orang mati.PAS kena bertanggungjawablah kerana kuasa, akidah digadaikan ! Kalau orang Islam lain ikut macam mana?
Dosa PAS yang paling besar bila janji nak membanteras maksiat di Selangor.Terbukti sekarang Selangor menjadi syurga maksiat, dulu cuma ada 1360 pusat hiburan sekarang bertambah TIGA KALI GANDA menjadi 3650 pusat hiburan.Bukan berkurang malah bertambah banyak.
Bukan sekadar maksiat yang berlaku malah kelakuan orang Islam minum arak di khalayak ramai semakin menjadi-jadi.Apa pemimpin PAS buat? Biarkan hak sama rata !!
Puncanya PAS mengkhianati janji, dulu PAS kata hendak tutup kilang arak sebaik saja memerintah, sekarang bukan kata hendak tutup hendak cadang kurangkan penjualan arak pun dah kena tempelak oleh DAP.Hasan Ali dalam kempen PRU ke 12 berucap di Gombak, " Malam nie kita menang, esok pagi kita bawa rantai dan manggakan kilang Carlsberg di Shah Alam dan PJ.Apa susah sangat yang pemimpin BN tidak boleh buat". PAS cakap tidak serupa bikin.Penipu besar.
Bila EXCO Selangor meluluskan kandang babi 100 juta seperti diumumkan Teresa Kok, Halimah membela keputusan EXCO katanya, "Pegang Babi dibolehkan, lepas pegang kita samaklah". Halimah nie agamanya apa? Jangan main-main dengan hukum agama, kalau dikatakan haram maka haramlah.
Punya bodoh PAS dan PKR, DAP cuma tunjukkn bahawa yang berkuasa sekarang bukan Melayu Islam tetapi Cina dan India Kristian.Jadi jangan main-main dengan bukan Melayu.Yang depa dok sokong apa pasai !!!!
Hari ni PAS sokong pula bila Xavier nak guna duit zakat untuk bantu orang India.Lebih jahil bila Khalid Ibrahim mencadangkan dalam sidang DUN nak gunakan duit Baitulmal untuk pembangunan dan pengurusan seperti membina jambatan kelang bernilai RM 250 juta dan membayar gaji pekerja.PAS buat apa?Hasan Ali bersetuju dengan cadangan ini.
PAS menjadi punca umat Islam di negeri Selangor berpecah belah.Masjid dan surau digunakan untuk medan politik sepenuhnya.Tempat untuk penceramah PAS melepaskan geram kepada org UMNO.Medan untuk menabur fitnah dan mengata keburukan orang UMNO.Pemimpin PAS lebih banyak dosa dan kita perlu dedahkan supaya pemimpin PAS bermuhasabah diri.
Perlantikan Jawatankuasa Masjid dan Surau dipilih hanya dari ahli PR.Walaupun semasa undian dibuat calon-calon yang mendapat sokongan ramai bukan penyokong PR.Ada yang kalah dan tidak dalam senarai pun dilantik.DEMOKRASI APA NIE !!!! Keadaan ini menyebabkan berlaku ketegangan dibeberapa tempat.
Kalau dulu mereka mengatakan duit UMNO haram tetapi kebanyakan tabungan di masjid dan surau adalah duit UMNO yang menjadi rebutan pemimpin PR sekarang.Mereka mempersoalkan kemana perginya duit masjid dan surau yang dulu banyak, maknanya mereka nie hendak jadi jawatankuasa masjid dan surau hanya kerana duit.
Patutlah tuhan tunjukkan perangai pemimpin Pakatan Pembangkang ( PR ), apabila ada kes monyet masuk ke masjid yang berlaku di Kuala Langat baru-baru ini, mungkin inilah perangai jawatankuasa masjid PR yang ada sekarang.
Rakyat ada masa hendak fikirkan siapa sebenarnya yang memperjuangkan Islam siapa sebenarnya yang mencemarkan Islam.Cuba fikir kalaulah ada pemimpin yang mengkafirkan orang Islam, memaki hamun orang, memfitnah orang, memanggil seseorang dengan gelaran yang buruk seperti bapak setan, ADAKAH KITA AKAN PANGGIL ORANG INI SEBAGAI INILAH PEJUANG ISLAM

Tiada ulasan: