Ahad, 27 Jun 2010

Saya tidak akan minta maaf - Ibrahim

KUALA LUMPUR 27 Jun - Presiden Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa), Datuk Ibrahim Ali tidak akan memohon maaf kepada Ketua Pemuda UMNO, Khairy Jamaluddin berhubung perbalahan di antara mereka kebelakangan ini.

Kata beliau, ini kerana kenyataan mengenai Khairy dibuat berdasarkan prinsip dan tiada apa yang salah mengenainya.

"Kenyataan saya selama ini adalah kenyataan berasaskan perjuangan membela nasib bumiputera serta Melayu dan jelas ia bukan kenyataan politik seperti yang dikeluarkan sesetengah pihak lain.

"Jadi, saya tidak perlu meminta maaf kepadanya (Khairy) atau mana-mana pihak lain kerana ia hanya merupakan perbezaan pendapat yang memang biasa berlaku serta saya tidak fikir (saya) telah bergaduh dengan sesiapa," katanya ketika dihubungi Utusan Malaysia hari ini.

Ibrahim yang ditanya mengenai nasihat Ketua UMNO Bahagian Cheras, Datuk Syed Ali Al-Habshee agar mereka berbaik- baik, menegaskan:

"Saya sudah tua dan tahu apa yang saya lakukan, jadi pihak lain tidak perlulah bagi nasihat sebegitu".

Tiada ulasan: